(Android/iOS) Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon huijauskoodi ääretön resurssi
Feb 23, 2022 15:54:20 GMT
Post by aneatulusde on Feb 23, 2022 15:54:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi ääretön resurssi ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Ensimmäinen taso 10 kierroksen jälkeen oli hauska sen jälkeen, kun energia loppui, ja niin näen, että siitä tulee monien raivauspeli, joten se tulee olemaan erottuva.
Okei, liian monta lisäystä ja se maksaa energiaa jokaiselta tasolta, vaikka voittaisitkin, joten voit pelata vain niin monta tasoa per istunto.
Peli katkeaa, kun voitan, ja minun on aloitettava alusta
Pelin lataaminen ei lataa, haluan todella pelata sitä, pls harkitse minua. Kun saan pelin, annan sille viiden tähden arvosanan, olen niin pettynyt😔😔😖😖😖😖😔😔😔😔😔😔
Juuri aloitin, pidän siitä todella. Olen kokenut joitain vikoja.
Ruoanlaiton hoito
haluaa aina liikaa rahaa päivittämiseen...
Hyvä peli, mutta miten päivitän
rakastan sitä
Olen jumissa vaiheessa 6 jopa pelin päivityksen jälkeen.
Arvostan tätä peliä. 0/100, mutta en voi julkaista viestiä ilman tähtiä, joten laitoin 1 tähden
Miksi se on monimutkaista ja joskus se pysähtyy.?
Peli on stukung välillä ja se pyytää lisää timantteja yhä enemmän
Etsin mahdollisuutta työskennellä
Hyvää iltaa ja miten sinä ja lapset 🏩☃️🇬🇭🎧🖨📔💵✉️📦🗃🛒🏖🏝🏠🏤💒🎠🎡🌆🎨🎭🎪🚲🚗🌈🏅🥇🏆🎁🎄🎇🎆🎈🏄♀️ ♥ ️🍓🍇🍎 🍏🍔🥖🥨🥞🧀🍖🥩🍟🍕🌭🥪🌮🌯🥙🍲🍱🍿🥗🥣🍨🍧🍛🍜🍝🍦🥡🥠🥟🍡🍨🍧🍩🍪🎂🍰🥧🍫🍬🍭🍮🍯🍼🥛🍹😎😍👨🏭 💖👙👘👗🧥🧦👜🛍👝👠👛🧤👖👕
Hyvä, mutta seuraava taso ei avaudu.
Pidän tästä pelistä, mutta en pääse eteenpäin makuuhuoneen kanssa, koska en löydä viimeistä esinettä sille.
Pidän tästä pelistä, mutta se on kokenut
Ei kovin hauskaa, kun hukkaat aikaasi
Peli on niin kiva ja töykeä 🤩😍❤️, helppo pelata ja myös haastava, se on mahtavaa, kun on niin monia ravintoloita!!!❤️❤️❤️💛
Rakastan, että voit sisustaa kohtauksen ja vaihtaa kokin asua
Hyvä peli, kunnes valkosipulileipää tulee saataville, sitten muuttuu pelaamattomaksi, koska jäätyy joka kerta, kun yrität tarjoilla sitä.
Selvitin monia tasoja ja vaiheita ja se alkoi heti alusta
👁 ❤ pelaa Cooking Cafea!!!! Upea peli 2 pelata rentoutuen!!!!
No, tämä peli on MAHTAVA I Love It💖 Ja jatka samaan malliin
Se on niin ihanaa ❤️🌹🥀🤩
Ensimmäisellä pelikerralla rakastan tätä peliä ja haluan antaa täyden 5 tähden, mutta aina kun pääsen toiselle tasolle, se käynnistyy uudelleen alusta ja nyt poistan tämän Koska se mischief behave Nyt vihaan tätä peliä 😡😡
Tosi kiva kokkipeli 😍tq peliin ❤️❤️
Todella kauheaa se sai minut aloittamaan kaikki tasot, jotka olin lopettanut alusta 🤮🤮🤮
Opettaja
Rakastin tätä peliä tähän asti. Seitsemäs ravintolani sanoo vain, että se tulee pian. 2. päivä nyt. Milloin tulee pian?
Niin hauskaa!!
Tylsä peli
hgg
Koch Cafe- Restaurant Star :Küchenchef Tycoon Gelegenheitsspiele roq
Tämä peli on superhyvä, pidän siitä todella paljon, tätä oli todella hauskaa pelata!😍😍😍
Pidän pelistä, antaisin sille viiden tähden, mutta en pääse ohi paikoista 7, se sanoo, että tulossa pian, samoin kuin huoneet, jotka voit korjata pian, mutta en ole vielä tullut
Loistava
Mukavaa, mutta joskus vaikeaa
Rakastan sitä . Se on okei .
Tämä peli on niin upea, että rakastan sitä
Täydellisyys
Hei pidän siitä ja olen voittanut, koska olen ihana, mutta toivon tämän pelin kokonaan enkä tarvitse verkkoa, hyvä tietokoneelle joka tapauksessa kiitos ja hyvää ystävänpäivää. Pukeutumisesta tähän peliin ei enemmän kuin, olen urheilu.
Roskakori on aivan liian lähellä asiakkaita, koska törmäät siihen useammin kuin koskaan joka kerta, kun menen antamaan sen ensimmäiselle roskakorin viereen, jotenkin roskakoriin osuu niin, että se heitetään roskakori peli on mahtava, jos he siirtävät roskakoria tai tekevät siitä vähemmän koskettavan
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Casual cvge
Cafe Panic: Masak masakan Simulasi nrzz
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Alkalmi zvn