Post by aneatulusde on Feb 23, 2022 15:57:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flippy Knife ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flippy Knife IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ääretön kestävyyshakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Flippy Knife 2022 version ▞▞▞
Tämä on todella hauska peli, mutta tuskallinen lisäysten määrä tekee pelistä pelaamattoman
Ok.
Pelasin peliä vähän mainoksilla. päivitin. Jotkut veitset ovat niin paljon helpompi saada, siistiä! Päivitin kolmannen kerran. se vaatii nyt MAKSUN/TILAUKSEN hauskaan pelitilaan, josta ei saa mitään, mainoksia on joka kolkassa. (yritin sitä 1 viikon EI ansaitse) peli on saavuttanut ikänsä. Roska. Lupaan, että älä lataa tätä sovellusta... se oli kuitenkin sen arvoista
Iha jees
Kuvaus: Mainokset... Luultavasti yksi pelistä, jossa on eniten invasiivisia mainoksia koskaan. Onnea mainoksen sammuttamiseen, jos kosketat näyttöä mainoksen ollessa yksi, se johtaa Play kauppaan. Haluatko pelata - mainos, vaihtaa pelitilaa - mainos, keskellä peliä - arvaa mitä? Taas mainos! Kun katsoin mainoksia, unohdin mitä peliä pelasin. Maksaako mainosten poistaminen käytöstä? Jos et laittanut niin paljon mainoksia tarkoituksella, voisin harkita sitä, mutta en maksa tästä BS:stä.
Melko hyvä. Hauska tapa tappaa aikaa
tosi hyvä mut hyvät miekat/puukot maksaa tai pitää kattoo 50 mainosta🤔
Se on satunnainen n[ taitoa tarvitaan, sinulla on 76% mahdollisuus epäonnistua, korjaa tämä... EDIT: Anteeksi, että olen niin ankara, mutta peli tuntuu siltä, että useimmat tasot olisivat melkein mahdottomia, joten voitko korjata asian ja antaa 5 tähteä kiitos ajastasi!
Peli on hauska ja koukuttava. -1 tähti, koska niissä on aivan liikaa lisäyksiä. Se ei melkein saa minua halua pelata sitä. Pidän siitä, koska se on haastavaa (minulle joka tapauksessa), mutta silti saan siitä nautintoa. -1 tähti, koska ainoa asia, joka inspiroi minua jatkamaan pelaamista, on se, että minulla on Rusty Cage -veitsi ( jota rakastan ❤ ), mutta olisin poistanut pelin, jos minulla ei olisi veistä. Joten kaiken kaikkiaan peli on niin-niin minulle. Haluan kirjoittaa pidemmän arvostelun, mutta se ei salli minua. 😑
Flippy Knife Akcijske igre rora
Ihan kiva
Hauskaa, mutta mainokset ovat liian aggressiivisia. 30 sekunnin koko näytön mainoksia jokaista peliminuuttia kohden. Ei kiitos.
Flippy Knife ઍક્શન fbw
Melko kunnollinen peli, fysiikka on mukavaa ja raha, jonka maksat päästäksesi eroon mainoksista, on sen arvoista
Wild Dinosaur Hunting Clash.io Aventure bigr
Poistin kun oli liikaa mainoksia siis oikeesti
HARUA mainoksia!!!! Tämä peli on ollut puhelimessani yli vuoden, ja mainokset ovat lisääntyneet huomattavasti. Sen lisäksi, että pelinäyttö on täynnä noita huijausmainoksia alareunassa, pelisi keskeytyy 30–60 sekunnin välein ja joudut katsomaan 20–30 sekunnin mainoksen jostain keskinkertaisesta sovelluksesta. Pelasin tätä peliä silloin tällöin, mutta mainosten määrä tekee tästä pelistä turhauttavan. Ahneet kehittäjät.
Rakastan tätä, loistava ajanmurhaaja!
Niin paljon mainoksia! omg! parempi vain myydä peli pois ripistä ja ladata ilmaiseksi! rehellisesti sanottuna haluan pelata peliä tappaakseni aikaa, en katsoa lisäyksiä 2 tai 3 minuutin välein! tappaa tunnelman! jos aion maksaa 2,99 dollaria "mainoksettomasta" on parempi heittää veitset makeuttamaan pakettia! 60 dollaria kaikki veitset! wow lil epätoivoinen? mahtava peli! vain rahan nälkä 😒!
sinun ei tarvitse muuta kuin pyyhkäistä näytölläsi erittäin tylsää
Oli ennen loistava peli ja on edelleen sen ytimessä. Aivan liikaa mainoksia.
Tämä peli ei ujostele mainoksia, pieniä pieniä tapahtumia ja muita saalistustaktiikoita yrittääkseen saada ihmiset käyttämään rahaa sovellukseen, joka ei muuten ole niin hauskaa tai nautittavaa. Älä vaivaudu.
Ihan hyvä peli
Melko hyvä peli, mutta yritä tehdä säätimistä reagoivampia ja yritä lisätä vähemmän mainoksia ja noita ensiluokkaisia asioita
Moi
Ihan hyviä😎
Kova
Hyvä idea ja selvästi koukuttava, mutta henkilökohtaisesti muuttui melko turhaksi ja tylsäksi melko nopeasti. Silti on hienoa, että sinulla on useita pelitiloja, joitain saavutuksia ja jatkuvasti kasvava määrä veitsiä, joten peli on hoidettu melko hyvin. Veitset, jotka voit avata katsomalla lisäyksiä, ovat raakoja, mutta hei.. Sain ne silti..
F-Secure merkitsee tämän sovelluksen "mahdollisesti ei halutuksi"
Sain kirjaimellisesti kerran mainoksen veitseni VÄLILLÄ. Onko tämä sitä, mitä mobiilipelit suurimmaksi osaksi ovat? Vain mainos, mainos, mainos joka kerta, kun teet pari asiaa? Muutenkin pidän itse sovelluksesta.
Flippy Knife Akció kaa
Se olisi ollut hieno peli, jos mainoksia ei olisi ollut liikaa. Peli on loistava sinänsä, mutta ehkä vähennä mainoksia, jotta se ei ponnahdu joka kolmas tai vähemmän
ez karambit
Ennen oli erittäin hauska peli muutamalla lisäyksellä, jotka näkyisivät vain, jos haluat, mutta nyt se on joka toinen kerta, kun kosketat näyttöä pelatessasi ja näytön alareunassa oleva palkki vain saa pelin näyttämään epäammattimaiselta.
Katselin, että mitä 5 mainoksia, koska halusin TK saada tavaraa, jonka ansaitsin tai kinfes. BBUT arvaa mitä tapahtui sen jälkeen, kun katsoin kaikki nämä mainokset? Saan entistä enemmän mainoksia, että olen pakko katsella. Liian monta mainoksia. Ja peli on hieman todella tylsää ja tyhmä. 2 tähteä
Tämä oli erinomainen peli, kunnes he alkoivat mobbing sinua mainoksilla yksinkertaisesti muuttuvan yhdestä mini-pelistä toiseen, osta tämä osta tämä. Vielä yksi suuri peli tuhosi ahneus.
Peli on hyvä ja yleinen konsepti on hauska, mutta mainosten määrä on täysin ludacris. Melkein joka minuutti sinun on pakko katsoa 30 sekuntia.
Flippy Knife Hərəkət qlby
Jatkuvat mainokset pilaavat hauskanpidon.
Minulla on samsung galaxy s8 ja tämä peli ei päästä minua sisään